Mästerverk

Söndag idag!

Så himla skönt att vara ledig, slippa oroa sig för att telefonen skulle ringa. Känner mig inte riktigt bra, det har jag inte gjort på flera flera veckor så har nog blivit en vana. Är ju förkyld så klart man inte är på topp, men vore skönt om man någon dag kunde vakna med massor av energi :-)

Joel var och handlade förut. Ewelyn och jag stannade hemma, har plockat och grejat lite. Och så fick hon lite lunch så nu sover hon en stund.

Vi köpte lite kritor, målarblock och en telefon till henne idag. Ett bra tag sen vi köpte något åt henne förutom kläder och så då, så hon vad värd att få lite nya leksaker :-)

Ska ta en rensning snart i hennes rum och skänka bort lite, så mycket som bara ligger och dammar och som hon tröttnat på :-)




Ewelyns fina mästerverk pryder kylskåpet så vackert här hemma nu :-)

Skulle vilja åka in till Ikea idag, men var ju i Linköping igår och sen vet jag inte om pappa och hans sambo tittar in en snabbis på hemvägen.

Så får nog bli en annan dag. Vill köpa hyllor åt henne och när vi varit där så har dom vi vill varit slut.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0