Onsdag



Charmtrollet

Började morgonen med ett välmående som var långt ifrån sikte. Kände mig inte alls på topp, men det var bara  att ge sig upp. Som tur var sov Ewelyn till 9 :-) Fast vaknade en gång i natt också :P

Om jag hade fått välja så hade jag legat kvar bra mycket längre, men Joel skulle iväg till ett företag och fota så vi har knappt inte sett/ser varandra idag. Men denna gång skulle han ju få lite för det så det är ju bra det åtminstone =)

Planerna att träffa Jennifer och Madde blev inställt till min besvikelse, lyckas aldrig få till nån dejt :-) Men någon dag framöver så måste det banne mig bli av, eller hur tjejer? =)

Ewelyn tog en förmiddagslur idag och efter att jag slängt ihop lite pytti panna, hemmagjord såklart, mycket godare än den man köper ;-)

Så kröp jag ner under täcket i soffan.. Kände mig nästintill gråtfärdig för jag är så trött på att ständigt känna mig trött, varit så några veckor nu och jag blir galen på det!

Får sina energistunder, men sen är man tillbaka där igen. Nu vet jag ju att det är pencillinet och vice versa som ger sin biverkning, men ändå.

Jag har gjort det bästa jag kan åtminstone, i ett hem finns det alltid saker att göra, tvätta måste man, laga mat likaså, och sen kräver ju snuttan mammas uppmärksamhet såklart :-)

Hon har varit så busig idag! Men väldigt kramgo, kramas ofta nuförtiden och en puss kan man också få om man har tur :-)

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0