Självömkan

Tredje inlägget idag :-)

Jag vill inte att andra ska tycka synd om mig, eller jag själv. Men ikväll så har jag gjort det. Jag har så J***A ont rent ut sagt i min mun!

Borstade så gott jag kunde förut och det kom lite blod. Tandköttet är inflammerat där visdomstanden börjar spricka upp.

Hittade några Panodil så har tagit det och Ipren idag. Måtte det hjälpa så jag får sova. Hur natten blir vet man ju aldrig men jag brukar aldrig ha svårt att somna om efter att jag varit inne hos Ewelyn. Så om bara dom tabletterna gör sin del så blir jag nöjd.

Jag känner mig som en hamster, tycker jag ser en tendens till svullnad, bara det inte blir feber av det.

Sedan saknar jag min sambo. Det är väl så typiskt. Bara för att han är bortrest denna helg så ska jag åka på det här.

Jaja, så är det. Jag tillåter mig att få tycka synd om mig själv även att det inte hjälper, kanske rentav blir värre.

Men tandvärk är inget att ha!

Ska kolla vem som åker ut Let´s Dance sen får det bli sängen..

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0