Sökt jobb

Har träningsvärk i benen tror jag, hmm... =) Känner hur det liksom tynger i vaderna på mig. Men va gör det om hundra år? :-)

Hämtade min lilla sessa förut och hon var på glatt humör. Hon har god aptit sa dagispersonalen, hade ätit massor idag ;-)

På hemvägen gick jag in på ica och köpte bananer, det går åt mängder med bananar i detta hushåll sen fixade jag en present till Joel som jag lovat. Men som han insisterade på att han inget ville ha. Så lite godis och en peng fick han av mig :-) (förutom tårtan och växten han fick på sin dag) :P

Gick till jobbet och lämnade min timrapport. Ewelyn hälsade på alla =)

Det är något hon gör ofta nu, hela tiden typ. Älskar att hälsa på allt och alla =)

Idag har jag varit effektiv på jobbfronten igen. Lagt in om två intressaanmälningar till så hoppas hoppas. Borde ju fasen kunna få nåt jobb av dom tycker man ju. Eller åtminstone komma på intervju =)

Bara vänta och se. Har fullt upp ändå nu så med matten men vore ju kanonskönt om man kunde få ett jobb så vi kan boka en resa i höst sen ;-)

Nu ska jag krypa ner i soffan under duntäcket och slappa! Det är jag VÄRD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0