Tisdag



Solen var stark förut :-)

Ska bli skönt när denna byggställning försvinner ifrån huset. Men lär nog dröja för dom har inte ens börjat ännu ;-)



Mammas ögonsten!


Det har gått i ett idag kan man säga. Tog bilen till dagis förut och jäklar så halt det var på sina ställen. Men skönt att slippa gå för det är ju ingen värme ute!

Fick ju frisk luft sen ändå för hade mattelektion idag och det gick bra. Tro det eller ej, men efter att inte ha kunnat räkna något sista tiden så ligger jag lite efter (enligt mig själv). Han gick igenom "fullständiga andragrads ekvationer" idag. Trodde jag skulle få sitta och traggla, men fattade lite åtminstone ;-)

Hämtade Ewelyn tidigare idag på dagis, tog bilen ner i samband med att Joel skulle till jobbet. Men hem fick vi gå så motion har man fått ändå. Knappt rört mig sista tiden :-)

Jag känner mig förövrigt rätt dåsig i både huvud och kropp, värktabletter och pencillin, för lite sömn så det gör sin verkan, men jag försöker se det ljusa i det ändå. Som sagt det ska ju gå åt rätt håll nu!

Fått lite jobbtider också så ska jobba på FREDAG och LÖRDAG.

Hoppas tandvärken släppt då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0