Tre

...Inlägg denna dag! Inte så illa pinkat ;-)

Ewelyn sover nu, fick upp lite kräks så har bytt både i sängen och hennes pyjamas..

Men bra att det kom upp. Tror hon drack vällingen för fort för hon är inte sjuk.


Åh idag fick jag se Ewelyns första teckning som hon målat så fint på dagis. Dom hade satt upp teckningarna på väggen.  Här hemma har vi inte varit så aktiva vad gäller den biten, då och då har hon tagit pennan men istället för att rita så har hon tuggat på den :-)

Men idag hade hon målat så fint på dagis. Ja, dom färggranna strecken var så fina :-) Jag blev rörd!

Hon hade ätit bra och sovit bra, lyssnade på musik när jag hämtade henne.

Idag sa hon "hoppa" också, hon tar efter så mycket nu. Mer och mer.

Undrar när lilla damen tänker gå? Då kommer jag nog börja gråta. Men hon hade knallat runt med gåvagnen på dagis, det har hon inte gjort förut. Bara här hemma. Så hon tar verkligen för sig mer och mer som sagt.

Mammas hjärtegull. Att man kan älska sitt barn så mycket, så oerhört starkt... Det är fantastiskt!

Nu en dusch och tvätta bort kräkdoften i håret, sen plocka och greja lite och sen soffan =)

Imorgon är vi lediga, men kvällen spenderas på jobbet för min del!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0