13 Januari

Nu har jag lämnat Ewelyn på dagis, det gick mycket lättare att ta sig fram idag!


Igår satt vi och skrev Ewelyns dagistider nu framöver. Hon kommer vara tre dagar 5 tim/dagen. En av dom kommer hon äta frukost där och dom andra två lunch. Sen kommer hon vara hemma dom andra dagarna om det inte är så att jag får jobba.


Jag har en massa helg jobb denna månad. I helgen som kommer nu jobbar jag cirka 16 timmar och har även fått ett 9 timmars pass nästa Lördag.


Visst det är inte alltid roligt att jobba helg, då många andra är lediga och man hinner ju inte riktigt känna den mysiga "helg-känslan". Dock blir det smidigast för oss och det blir mer pengar med ob-tillägg. Det tackar man ju inte nej till precis.


Speciellt inte nu när dom kommer dra pengar ifrån mig också.


Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, sen hämta Ewelyn igen. Jag städade av lite här hemma igår så kan ta det lugnt nu :-)


Sen ska jag ner till bokaffären och kolla efter rutblock och pennor. Miniräknare avvaktar jag med då jag inte vilka funktioner som måste va på den.







Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0