15 månader

IDAG kära vänner är våran tös 15 månader! :-)

Jaha var har vi gjort idag. Jo jag har jobbat 7-16. Med underbara arbetskamrater. Guld värt och allt går så mycket bättre och det är roligare. Känner mig lite mör i kroppen, vridit till armen på nåt lustigt vänster, men det är bara bita ihop.

Ringde hem vid två tiden då var pappa här hemma. Trodde han skulle åka innan jag kom hem, men han satt i soffan. Ewelyn for omkring som aldrig förr.

Nu tyvärr får jag inte träffa Ewelyn sen Måndag morgon om hon inte vaknar skittidigt imorgonbitti eller på Söndag natt. Kommer sakna henne som fasen. Det räcker med att jag är ifrån henne nån timme eller två så saknar jag henne. Men jag vet att det kommer gå bra hos mamma och Conny. Det gör det ALLTID. Pulkan och vagnen ska med så hon kommer få mycket frisk luft, mys och kärlek!

Denna helg kommer gå blixtsnabbt. Jobb, jobb och jobb.

Ni får ha en fin och mysig kväll! Jag ska inta sängen skapligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0