Demensen

Japp ikväll har jag jobbat där. Jag gillar att vara där mest för att personalen är så bra, men det är tufft. Tar både psykiskt och fysiskt. Fast lite mer psykiskt tror jag :-)


Hursomhelst så gick det bra iallafall!


Imorgon ska jag vara på den "tyngsta" avdelningen. Det är väldigt mycket att göra där, många tunga och många "gnälliga". Fast då får man ju testa sitt tålamod lite hmm.. :-)


Ja det blir nog väl! Får ju gå hem ett par timmar imellan och varva ner lite.


Nu ska jag strax hoppa i säng, vi vilade en stund förut på dagen. Det händer inte alltför ofta. Men det var välbehövligt. Inte mycket sömn natten som var. Jag fick sätta mig i soffan med Ewelyn i natt, sen lade jag henne i sin säng. Jag gick tillbaka och satte mig ifall hon skulle vakna igen.


Men jag somnade själv. Så på morgonkvisten gick jag och lade mig i våran säng. Så kan det gå ibland.


Hoppas ni alla har haft en bra LÖRDAG med mycket mys!


Kram och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0