Drop in fika

Än så länge har det gått i ett.


Först lämnade jag Ewelyn på dagis. Sen gick jag hem till Tessan och bollade lite tankar och funderingar :-) Sen var det drop in fika på dagis vid halv elva så jag traskade dit. Kändes som jag inte hann mer än och vända, men gjorde det för hennes skull. Tårta tackar ju inte Ewelyn nej till :-)


Sen kom jag på att jag hade ett paket att hämta, typiskt glömde jag plånboken hemma så fick gå hem och sen gå tillbaka.


Vi har ätit här hemma. Gjorde en latmask idag och gav Ewelyn burkmat. Spaghetti och kötffärsås som hon älskar och jag köpte mig en sallad ;-) Började bli så yr i skallen när jag gick hem så hoppade matlagningen.


Joel blir ju bjuden på mat på jobbet hela veckan den lyckosten. Tänk om man hade den förmånen =)


I eftermiddag är tanken att träffa Tessan och barnen igen för lite lek utomhus! Sen har jag en hög med lakan som måste strykas... Suck! Stryka är en grej jag verkligen tycker är tråkigt. Menmen, det måste göras :-)





Den är min, köpte jag på REA... GLAD ;-) Gillar dessa knappar, har en liknande grön fast kortare..





Dålig vinkel, men kunde inte rotera bilden. Denna är ny med. Älskar den redan ;-)


Tur jag har en egen garderob nu =)



Såg att min mattebok kommit också, men såklart så kom posten precis när jag gått ut. Orkar inte gå in på ica mer idag, så får ta det imorgon eller nåt.


Jag vet inte vad det är med mig idag, men kände en irritation förut av dess like. Jag vet att jag inte ska ta åt mig, Tessan predikade för mig förut att jag måste sluta med det, det ska jag.


Det är struntsak egentligen, men jag stör mig verkligen på det. Tänker inte gå in på det mer, ska lägga den dosen irritation till något trevligare.

Dagen ska fortsätta vara bra, det bästa.


I grund och botten är jag ju lycklig så dumt att slösa energi på sådant ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0