Gullunge

Idag tog Ewelyn ett steg själv på dagis, om hon inte hade snavat så hade hon nog gått ett par steg till :-)


Det hade gått jättebra på dagis och hon hade varit nöjd och glad hela tiden. Ätit massor med ris och korvstroganoff!


Min lunch bestod av en fralla och en kaffe. Det ni ;-)


Kände mig lite outsider när jag satte mig själv på fiket med en kopp, men orkade inte gå omkring och strosa. Dessutom ville jag inte hämta henne mitt i maten.


Det kommer nog bli bra känner jag bara jag väl kommer igång. Fick veta att matteläraren jag kommer ha har jag haft förut. Bra.


Gick och köpte mig en miniräknare på vägen hem, snacka om hi tech :-D Alla formler hmm.. det blir nåt att bita i. Men jag ska fixa det!





Och jag saknade verkligen min pärla idag (Ewelyn) även om jag bara vad ifrån henne i drygt 2 timmar. Tror aldrig man riktigt vänjer sig.. Så tomt att gå utan barnvagn.


Ska ta tag i röran här hemma. Smutstvätt lite här och var, disk, obäddad säng......


Resten av dagen kommer jag spendera med gullungen! (När hon vaknat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0