Kallt

Nu har jag lämnat min finaste på dagis. Och det gick jättebra!

Men gu så kallt det är ute.

Igår ringde Sofia, en arbetskamrat som såg på fb att jag och Ewelyn skulle gå ut. Så vi mötte upp henne och gick en runda. Vid ridskolan, bortåt ut mot åkern. Solen lyste så vackert och Ewelyn blev helt till sig när hon såg hästarna i hagen :-)

Kände mig ju sådär dum igår när det slog lock för båda öronen. Det är verkligen obehagligt.


Nu ska jag plocka lite sen traska ner till skolan och räkna, räkna och räkna. Heja mig! Känner mig helt utanför nu när jag missat två lektioner och inte har en aning om hur långt dom kommit. Hoppas någon snäll själ kan visa mig sina anteckningar =)

Just det, fick chocken igår när jag gick in på Correns hemsida. Det stod att det varit rån på Kronans Droghandel (Apotek i Nkpg) där min mamma jobbar. Men sen kom jag på att hon var ledig. Men så otäckt!!

Hoppas ni alla får en bra och mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0