Kväll åter igen



Så såg jag typ ut förut. Förstår inte att jag ska vara så attans envis när jag inte mår bra.. Menmen :-)


Jag tog med mig Ewelyn ut förut. Vi gick en liten runda sen in på ica och köpte lite frukt och en ny ost.


Var halvt svimfärdig när jag kom innanför ytterdörren. Det har verkligen åsamkat min kropp det här. Men nu behöver jag inte ha dåligt samvete för att vi suttit inne hela dagen åtminstone.


Någon mat har jag dock inte lyckats få i mig, en smörgås och lite glass. Har druckit så jag fått i mig vätska. Kaffe har jag inte druckit sen i Lördags. Då är det inte som det ska. Men imorgon ska jag försöka brygga mig en kopp!


Nu ska jag slänga mig i soffan strax. Ska bli skönt att krypa ner i en renbäddad säng. Någon städning förutom lite tvätt och disk orkades aldrig med, men man får vara nöjd för det lilla såklart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0