Mys kväll

Igår förmiddag kände jag mig lite ledsen... (Pms på gång kanske..?)


Men det gick över, som alltid.

Lillebror kom ju hit och vi hade riktigt mysigt. Mumsade gott och han busade med Ewelyn. Hjälpte till och med att bada henne :-)


Idag var det en riktig "snurrig" mattelektion. Jag försöker verkligen att hänga med, men svårt att koncentrera mig. Förhoppningsvis kommer det bli lättare med det. Det var skönt att sitta en stund där innan själv, fast jobbigt att inte ha någon att fråga ;-)


Träffade en av Usk-lärarna. Världen är bra liten. Hon gick nämligen i samma klass som min mamma!


Nä, jag ska luta mig tillbaka nu i soffan tillsammans med älskling och kolla film. Imorgon är jag ledig. Ska baka en tårta till darlingen då han fyller år imorgon.


Det tråkiga är bara att han inte är hemma. Jobbar, sen ska han till Växjö och byta bil då den bilen vi har nu bara eskalerar med fel hela tiden. Suck! Annars var den bra.


Den vi ska hämta nu är en Golf, en sådan som jag körde på körskolan. Fast denna är automat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0