Nära och kära



Det är kväll nu och Joel och jag har precis myst framför en film :-)

Vi hade en mysig eftermiddag och Joel blev firad. Han fick en slant så jag hoppas han köper sig nåt klädesplagg ;-) Han gillar inte att lägga pengar på sånt, men det ekar verkligen i karlns garderob =) Han behöver nytt säger han, men drar på det hela tiden. Hmm.. kanske nåt jag borde ge honom i present =)

Vi är så olika där för jag älskar mode och kläder, önskar bara att man hade mer att spendera för =) Skulle gärna vilja jobba i en klädesbutik =)

Jag hoppas jag kan sova bra i natt. Ewelyn också för den delen för imorgon måste vi gå upp 05.45. Åtminstone jag för halv åtta ska hon lämnas på dagis. Och jag hatar att stressa!

Idag sa påpekade farmor om min vikt. Åter igen. Nej jag bantar inte. Mår rätt bra som jag gör nu och trots att jag har gått ner i vikt så känner jag mig inte smal. Och ja, jag äter. Både fett och socker :P Förutom när jag var sjuk då förstås =)

SOVGOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0