ONSDAG 26 Jan



Ewelyn kvällsbadar :-)



Ewelyn ville upp på stolen, men lite hjälp så kom hon upp :-) Blåser upp magen lite med =)



Räcka ut tungan är KUL!



Bläddrar i boken



Kommit på att man kan putta bort bordet...


Ja herregud säger jag, dagen började helt ok, kände mig bättre. Men sen kände jag hur det bara körde till i magen. Fick springa akut på toa och det rann i princip. Suck!


Är uppe. Kan inte va sängliggandes när jag har en pigg och alert fröken här hemma. Ja som ni ser på bilderna så är hon energiisk iallafall :-D


Låter som värsta gnällmadame här men jag hade räknat med att få ta en vanlig vardag imorgon. Men som det ser ut nu, så går det ju inte :-(


Hatar skiten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0