Torsdags shopping

Idag har Ewelyn varit hos sin farmor några timmar då Joel och jag trotsade vädret och åkte in till Ikea. Det var inte alls mycket folk så skönt!


Allt som vi hade tänkt oss fanns såklart inte, då det var slut på lagret. Men lite annat hittade vi.

Jobbet har ringt två gånger idag också så jag ska jobba en heldag, 7-16 hade tiden 7.30-14 först på demensen men på grund av personalbrist så fick jag hoppa till en annan avdelning. Plus att jag ska jobba en delad tur på Söndag med. Så 11 timmar på Lördag och 11 på Söndag. Goa pengar ;-)



Pappa dotter mys

Gosunge



Bord och stolar inhandlades




En matta också



Växter pryder fönstret

Prinsessa kom upp på tapeten också

Mycket grejer har Ewelyn




Garderoben är på plats...

Nu tar vi kväll här hemma.. Jag ska hoppa in i duschen sen slappa lite. Har en lång dag imorgon och jag känner mig väldigt trött, inga nyheter. Är alltid trött :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0