Trött, men ändå inte =)

Kände mig slö i soffan så kröp ner i sängen. Men ögonen ville inte sluta sig så jag fördriver lite tid här i min ensamhet. Joel ligger i sängen och Ewelyn sover såklart =)

Pratade med en god vän förut och fick tips att ringa en person på Måndag. Så det ska jag göra =) Allt som leder till (annat) jobb är välkommet!

Har varit rätt effektiv dom senaste dagarna på jobbfronten, så jag hoppas det leder till något!

På Fredag ska jag träffa henne. Underbara, härliga Brittmarie! Åldern spelar verkligen ingen som helst roll för vi står varandra nära och har alltid kul ihop =)

Det ska man ta vara på!

Är så nöjd att jag städade idag för då slipper jag känna den pressen imorgon :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0