Blixt och dunder

Åh jösses! När jag trodde att åskan var över så började det en timme innan jag skulle ge mig iväg till jobbet igen. För att hinna dit innan det brakade loss åter igen så gick jag en tre kvart tidigare :-) Skickade hem den som skulle sluta tidigare snäll som man är ;-)

Det gick över förväntan ikväll fast det var måttligt kvavt inne i huset. Jag var lite orolig då det var min första kväll med denna nya sommarvikarie. Blev lite irriterad vid kvällsmaten då hon satt på sitt arsle medan jag sprang som en skållad råtta, men sen kom även hon igång.

Jag önskar att jag kunde bita ifrån mer. Säga vad jag tycker och tänker, men istället är jag envis och kör mitt race och tur vad väl det så vi hann bli klara innan nattpersonalen tog vid.

Nu ska jag ta en skön dusch, sen slappa en liten stund i soffan. Imorgon tar jag morgonrapport så kvart i sex ringer alarmet. Ett till elva timmars pass väntar vid dörren.

Kram och sovgott!


Gillar INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0