Bra dag :-)

Det har gått SKITBRA på jobbet idag :-) Ingen av dom andra vikarierna ville dock gå in till den boende som levde rövare igår, så jag fick ta det. Och det gick så bra. Så är nöjd över jobbet idag :-)

Vi har busat här hemma snuttan och jag och sen lade jag henne. Joel åkte och handlade och nu står han och gör tacopaj :-)



Vi blåste såpbubblor här hemma på eftermiddagen :-) Såklart man kan fånga dom med munnen :-D



Åh vad jag älskar denna tös!!!!!



Pappa Joel tog med sig sin kompis Jocke och hans Jack och åkte till Omberg :-)

Där skulle man varit idag istället :-)



Mysigt!

Det ska bli helt UNDERBART att få vara ledig två dagar nu! Ladda upp inför kommande helg som ska spenderas på jobbet...

Hoppas ni har en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0