Det blev en sväng till stan igen...

Jag var som en klubbad säl imorse, men Joel gjorde frukost åt Ewelyn och jag låg kvar en liten stund. Sen åkte han och handlade lite och jag tog en dusch, Ewelyn var snäll och gjorde mig sällskap i badrummet :-)

Ewelyn fick en sulky. Tro ni att hon blev glad!? :-)

Innan lunch så gick vi ner till Happy för att kolla rean på kläder ifrån Novastar, men inte ett skit fanns det till snuttan. Men hon fick ett halsband och ett armband. Hela vägen hem så visade hon alla hon mötte ;-)

Jag fyndade en längre skjorta för 37,50 kostar 299 annars och en tröja för 75 spänn :-D

Men nu blir det inget mer denna vecka i klädköp. Är ju några dar kvar till lön med :-D

Är så mätt, åt alldeles för mycket :-/

Ikväll väntas jobb igen.... Men sen, och jag tjatar är jag ledig!! Ska bli skönt att få ladda upp batterierna inför kommande veckor sen. Och kunna umgås med Ewelyn och Joel utan att känna press för att man ska iväg och jobba!

Hoppas på bra väder också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0