DJURAFFÄREN

Känner mig seg idag.. Precis när jag somnade till igår så vaknade Ewelyn. Sen sov hon och vid fem vad det dags igen. Trodde inte hon skulle somna om, men det gjorde hon :-)

Vid 9 väckte Joel mig och frukosten stod framdukad. Guldvärt efter en dålig nattsömn.

Tanken var att vi skulle åka in och kolla efter en en annan vagn till Ewelyn på Babyproffsen. Men det öppnade inte förrän 11, så vi gick in till djuraffären så Ewelyn fick se kaniner, marsvin, råttor, fiskar, fåglar osv :-)

Men det tog inte så lång tid därinne och vi hade ingen lust att gå in på Ikano så vi åkte hem sen igen. Slog ihjäl en liten stund iallafall ;-)

Om en timme lite drygt så kommer min bror och hans tjej hit på lite fika. Och om en stund är det dags att väcka lilla snuttan så hon somnar ikväll sen.

Kanske blir det en update ikväll!

Skönt att vara ledig åtminstone för imorgon är det dags för jobb igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0