Fyndat

Det kryllar av rea i affärerna och det är lätt att man kanske plockar på sig för mycket eller helt onödiga saker när man ser den röda prislappen :-)

Tog med mig Ewelyn ner på stan en sväng och kikade lite.

Jag kom hem med detta:



Men jag är supernöjd över inköpen. En mindre väska, en leopardmönstrad sjal, en längre kofta, en baströja, en tröja, en t-shirt och två tights till Ewelyn allt för cirka 400 kr :-)

Nu sover hon lilla hönan. Det tog på väl på krafterna att skena i "alla" butiker som finns i denna stad ;-)

Joel är och hämtar mat idag. Ingen av oss är sugna på att stå vid spisen så buffé blir det!

Om några timmar är det dags för jobb igen.. Tjoohoo!

Jobbar imorgon kväll också sen är jag ledig i hela 5 dar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0