Godmorgon

Morrn morrn!

Som pappa alltid sa när vi va små ;-D

Bara jag uppe, och jag satte alarmet imorse. Ok, man ska passa på att sova ut men igår blev det lite väl länge då vi somnade om här hemma och det blev helt knasigt med Ewelyns vila mitt på dan så jag ska väcka henne strax så vi kan äta lite frulle!

Vi hade en mysig kväll igår sen tillsammans med en bra film och popcorn. Den där "egentiden" tillsammans gör mycket, det är inte ofta nuförtiden som man lyckats kunna se en film ihop, så det var trevligt :-D

Ja, vad som händer idag vet jag inte. Ingen sol än sikte, men klockan är ju bara strax efter halv nio och nu hörde jag min gullehöna så ska titta till henne!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0