Kväll igen

Timmarna gick som vanligt i raketfart :-)

Det gick bra fast blev lite chockad när jag kom dit. Vill inte ta upp det här nu...

Min hjärna känns överansträngd, hjärncellerna har nog arbetat som tusan och kroppen den med tror jag, för känner mig spänd i nacke och axlar. Men imorgon har det nog gått över!

Funderar på att ringa min bror imorgon. Han ni vet 16-åringen. Han ska vara hos sin pappa nu ett litet tag då min mamma och hennes karl ska utomlands. Inte så lätt att ses då han ofta har fullt upp med kompisar, festa och meka moppe ;-)

Ska se om han vill komma hit nån dag i nästa vecka och umgås med sin kära syster. Nu i helgen är jag ju ledig och även nästa. Men i helgen blir det nog inte aktuellt så kanske nästa.

Det ska bli skönt att börja fyra imorgon igen, jag föredrar oftast dagpassen. Men just nu känner jag att det räcker gott att börja fyra. Kanske för att jag börjar tagga ner inför lite ledighet :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0