Lööööördag

Hej svejs!

Jag skrev att jag skulle återkomma efter helgen, men i brist på annat så blir det ett inlägg här nu ;-)

Har jobbat hela lååånga dagen. Det har gått bra, fast började få en tendens till huvudvärk och illamående mot slutet, har slappat en stund. Kunde inte somna, men att bara kunna vila några minuter gör massor.

Jag brukar aldrig lägga mig efter jobbet utan busa med snuttan direkt när jag kommer hem. Men hon är ju hemma så tog tillfället i akt!


Det blir inte många knop ikväll. Joel skulle in till stan och fixa nåt ärende hos en fotokompis och då skulle han köpa hem mat från Stångebro gatukök :-) Och GODIS!!! Är så grymt godissugen. Känns som det var evigheter sen nu, men det är det ju inte :-D Men det är Lördag så lite får man allt unna sig!

Vädret har varit ganska så trist idag, grått mestadels, med nån solglimt kanske. Det lilla jag kunnat se från jobbet. Så som sagt, kvällen går i slapphetens tecken. Men imorgon väntar en delad tur igen. 11 timmar on the work!



Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0