Lördag















Igår kom pappa och hans sambo hit efter jobbet. Joel hade köpt grejer till tacos så det smaskade vi i oss, Ewelyn var på bra humör och knallar för fullt nu :-)

Det roliga var att precis när min pappa stängde ytterdörren så sa hon "mofa". Klockrent :-)

Idag har vi inte gjort så mycket, det tog tid för Ewelyn att somna igår och idag har vi varit rätt så sega här hemma. Men vi gick ner till lekparken en stund på förmiddagen och sen har vi ätit revbensspjäll och potatisssallad.

Min beställning från Villervalla kom igår med :-) och så såg jag en till som var på väg... Kul när man kan fynda sådär tycker jag, när det dessutom är märkeskläder ;-)

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0