Min solstråle

Jag har verkligen ägnat denna dag med min solstråle till dotter :-)



Detta recept rekommenderar jag, är inte glutenfria så jag får inte äta dom, men provsmakade såklart :-) Säg till om ni vill ha receptet, skiljer sig en aning från andra muffins recept :-)



Inga skor kan vara förstora......

Imorgon är det jobb igen.. Man blir lite avis när man hör dom som ska gå på semester nästa vecka, man får ju  höra det några gånger om man säger så ;-) Men samtidigt så är jag glad att jag har jobb och mina lediga dagar ägnar jag varje sekund åt Ewelyn och än så länge går det ingen nöd på henne :-)

Det funkar riktigt bra nu och det är skönt att Joel har semester så man slipper stressa till dagis och så.

Ha en fin afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0