Söndag...

Morgonen gick i rasande tempo. Jag hann inte mer än att komma upp till avdelningen så satt en av våra dementa tanter och väntada :-) Så det var bara att hjälpa henne och ge medicin och sen köra igång. Man blir ju inte sysslolös iallafall :-)

Kände att det var rätt skönt att få gå hem vid 10, för jag vad så trött i morse. Men halv två börjar jag igen och jobbar till nio. Fast ikväll jobbar jag med en ordinare som jag tycker bra om så det känns bra.

Lillfia har gått hela helgen. Joel och Ewelyn åkte till CG förut och då knallade hon helt själv :-)

I eftermiddag kommer Joels mamma och ska passa Ewelyn ikväll för då ska Joel iväg och jobba. Så denna helg har bara satt svisch och kommer nog fortlöpa så :-D

Nu ska jag slappa en liten stund innan plikten kallar igen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0