Bilder





Hängig tjejja...



Älskar iPhone och iPad...



Blev lite ledsen idag på förmiddagen... men efter lite vila gick det över.



Present ifrån morfar sin. Hon ser lite rädd ut på bilden, men det vad hon INTE. Hon hade inget tålamod när den skulle monteras ihop, ville sätta sig hela tiden på den :-) Den är lite stor än så länge.. Men snart så.

Premiärturen blev inomhus med lite hjälp av mamma och pappa ;-)


Det blev en trevlig eftermiddag i Linköping med kakor och tårta till förbannelse. Vi kunde sitta ute hela tiden, fast regnet hängde i luften.

Ewelyn var på fågelbadet och hundens vatten hela tiden så innan vi åkte hemåt så fick hon byta byxor.

Kvällen har varit bra, hon blev mycket trött i slutet. Innan hon somnade så satt vi och myste i soffan.. När jag sen bar in henne till sängen så somnade hon direkt.

Imorgon ska det jobbas. Jag känner inte alls för det just nu. Har lite huvudvärk och känner mig matt i kroppen, men det blir nog väl :-)

Så tråkigt när man känner att man har nåt i kroppen som inte vill bryta ut. Hellre att det bryter ut skiten än att må såhär....

Nu ska jag ta mig nåt att äta sen slappa i soffan hela kvällen lång...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0