Bortskämd eller inte? :-)

Sitter här hemma nu. Sms bombat med pappa som köpt en liten bassäng så den ska fyllas på till midsommar :-) Tror det är en liten till Ewelyn så vi vuxna får nog inte plats ;-)

Mamma skickade sms förut om att hon köpt ett par till skor till Ewelyn.

Kära nån så mycket hon får våran lilla tös. Vet ju att dom vill ge henne och tycker det är roligt eftersom det är deras första barnbarn. Det uppskattas och värmer massor <3



Dessa fina Pax ska hon få av sin mormor på Söndag. Och en tunika och leggings :-D

Mätte foten på henne förut och det är samma storlek som dom hon fick nu sist av mamma så det blir nog bra :-)  Dessutom är ju dom här förstärkta vid tårna. Jättebra!

Min lilla tös sover efter mycket om och men. Idag är jag så glad för fick i henne all pencillin :-) Och dessutom har hon inte haft någon feber. Men jag säger peppar peppar......

Min stora älskling är och fotar på Vätternrundan får väl se när han behagar att komma hem.. Hoppas på snart för jag har saknat honom denna vecka nåt så grymt och Ewelyn också när hon inte mått bra.

Saknad är bra, i måttlig mängd ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0