Det blev bättre

Efter en minst sagt skitdag igår så har denna dag varit UNDERBAR på alla sätt och vis :-)

Vi sov ganska länge imorse, men fick gå upp och ringa till dagis vid halv åtta..

Efter vårat morgonbestyr så knallade vi ut Ewelyn och jag. Mötte upp Madde och Leia och gick ner till banken och växlade in lite mynt. Lite över 900 blev det :-D Kom väl till pass nu efter däckbytet igår.

Sen följde jag med Madde till polisen då dom tappat en nyckelknipa, men den fanns inte där tyvärr.

Gick ner till lekparken en stund och det var bra kvavt. Kände mig helt genomsvett.

Eftermiddagen idag har vi spenderat inomhus. Med lite allt möjligt.

Jag har en släng huvudvärk, men tror det beror på vädret.

Imorgon har jag ett ärende och sen måste det handlas inför veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0