Lingonberry :-)

Tog precis första biten av chokladkakan jag fick av min kära mor. Den rekommenderas VERKLIGEN! Låter väl kanske inte som en höjdare mörk choklad med smak av lingon. Men supergod!




Jag fick träffa min snutta några minuter innan dom åkte ut till Ö.Tollstad. Bytte ju tur idag så jobbade till halv två och börjar halv fem igen. Känns lite motigt, men är ju sista passet. Är dåligt med folk nu i helgen, men imorgon vill jag vara ledig. Umgås med min dotter och bara vara...

Har jobbat mycket denna vecka så behöver inte ha dåligt samvete känner jag!

Längtar efter min kamera som jag beställt. Min kära sambo hjälpte mig på någon sida här på nätet så det blev rätt billigt med minneskort och väska :)

Nope det blev ingen systemkamera. Får bli någon gång i framtiden när man tjänar lite bättre ;)


En sådan blev det om jag nu tog rätt bild :-)


Hoppas ni får en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0