Mys!

Förut har vi alltid haft en nästintill grinig tös här hemma som velat lägga sig redan vid 18 tiden på kvällen.. Men dom senaste kvällarna nu så har jag lyckats hålla henne vaken längre. Men nu sover hon.

Hon hade varit väldigt glad på dagis idag och det glädjer mig då hon varit borta ett tag...

Vi har haft en mysig eftermiddag här hemma.

Suttit och kollat på ipaden på Pippi Långstrump och sången "sjörövarfabbe" spelades OM och OM igen :P

Hon blev lite arg när jag tog den ifrån henne, men jag sa att hon fick titta mer imorgon och det ska hon få med :-)



En liten tur på sitt egna lilla vis innan det blev dags för dusch



Tungan rätt i mun!



Inspekterar mammas fodral till kameran...



Mammas och pappas prinsessa :-)

Jag mår bättre. Tog ett glas vätskersättning och sen två panodil zapp och fått i mig bra med mat idag.. Är inte helt 100.. Men bra mycket bättre mot föregående dagar.. Så nu kan det bara gå åt rätt håll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0