Skitdag

Började dagen med att göra punka på bilen. Hur det kom sig vet jag inte? Måste kört in någonstans utan att ha märkt det...

2600 kr lade vi ut idag på nya däck. Pengar som skulle gått till annat.

Mår så fruktansvärt dåligt över det här. Jag vet att det kan hända vem som helst, men jag känner mig ändå som en stor idiot. Eller det är bara förnamnet.

Inte nog med det så ringde det på dörren i all hast idag på eftermiddagen. Efter duschen satte Ewelyn och jag oss i soffan och myste. Jag var helt näck under min morgonrock för att lufta lite ;-) Blev helt paff när det stod en karl vid ytterdörren. Men han flinade till lite bara och bad om ursäkt =)

Han skulle fixa med ett vägguttag på balkongen.

Dessutom hade jag glömt tvätta bort det sista av mascaran som inte lyckades få bort i duschen. Vilken pingla jag kände mig :-D

Sen så skulle jag hämta Ewelyn då hade dom tagit tempen på henne och den visade 37,8. Hon har varit lite grinig idag, annars go och snäll...

Skulle varit på bvc idag, men ställde in det.

Ja usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0