Toppendag

Spenderade hela förmiddagen i lekparken med Ewelyn. Det kom en 2-årig kille som lekte tillsammans med henne.

Sen gick vi hem och jag tog lite mat som Joel gjorde igår när jag jobbade, supergott. Han kan om han vill som jag brukar säga ;-)

Sen mötte vi upp hans syster Nina med familj i Mantorp och körde raka spåret mot Söderköping. Där åt vi glass och gottade oss. Ewelyn bajsade ner sig, typiskt när man är iväg sådär, men jag fick låna toaletten på en restaurang. Kläderna klarade sig med nöd och näppe :-)

Nyss ringde min sambo med, han är ute och fotar lite. Skulle köpa hem pizza. GOTT! Börjar bli hungrig.

Ikväll är det BB finalen. Den ska jag se. Ett bra avslut på denna dag ;-)

Bilder kommer. Joel tog några förut men inte fört in dom i datorn ännu.

Ångrar inte en sekund att jag avstod från att jobba idag. Den här dagen var välkommen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0