Typiskt

Vaknade klockan 5, ont i halsen och kunde inte somna om. Typiskt bara för att jag är ledig idag!

Det gick bra på jobbet igårkväll, men varmt vad det, att dessutom duscha en människa i 40 grader, med arbetskläder, skyddförkläde och stövlar då är det bra hett :-)

Jag jobbade med en bra arbetskamrat så det gick galant!

Idag känns det som jag har hundra saker att fixa med. Ewelyn ska till dagis, lämnas och hämtas där, måste ner till Apoteket och hämta ut ett recept, köpa halstabletter, köpa det som fattas till pytti pannan, måste till jobbet och lämna min timrapport skulle gjort det igår, men glömde bort det. Vill inte riskera att få vänta en vecka extra på lönen nästa månad ;-)

Så kommer inte vara sysslolös idag iallafall :-) En tur till lekparken ska väl hinnas med också...

Nae usch! Hade gjort vad som helst för att kunna somna om en stund till, men det går INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0