Villervalla

Åh vilken underbar förmiddag!

Ringde Tessan och frågade om hon ville följa med ner till lekparken. Det ville hon, dessutom var hon barnvakt till en 4-åring och en 3-åring plus att hennes egna barn var hemma.

Vi gick till lekparken vid dagiset där Ewelyn ska börja i höst. Det var full fart på alla barnen och vi fikade uppe på kullen :)

Nu sover hon. Helt slut ;-)

I eftermiddag ska vi kanske gå ner till hembygdsgården eller om vi åker någonstans. Är ju faktiskt Sveriges Nationaldag idag!!

Plus att min lillebror fyller 16 år idag!

Har beställt två plagg från Villervalla. Fleecetröjan var på rea så passade på. Sen beställde jag en ny solhatt till Ewelyn med dragsko därbak. Hon vill gärna slänga av sig den.



Beställde en storlek större som hon kommer kunna ha i höst och långt in på vintern.



En lila solhatt såklart. FIN!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe. Borde passa på och plocka lite i denna röra.. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0