1 Mars

Ny månad! Redan. Det går så fort att man knappt hinner blinka men nu går vi mot ljusare tider så det kan bara bli bättre :-)

Tog en promenad till dagis idag, Ewelyn var så otålig och busig här hemma så jag tänkte att vi lika gärna kunde traska som att vänta in tiden för vi var färdiga och klara tidigt.

När jag kom hem så fick jag sån magvärk, som kramp så jag beslöt mig för att vara hemma. Känns sådär att lämna henne på dagis för att bli hemma, men pallade inte. Det hade även gått bra idag så himla skönt. Jag mår bra när hon mår bra och trivs!

Gjorde en köttgryta som jag aldrig gjort förut på eget bevåg och fasen vad god den blev. Längesen vi åt köttgryta och kokt potatis till.

Sen tog både Joel och jag en liten powernap. Mysigt tycker jag innan han skulle iväg och jobba. Man får som sagt ta tillvara på alla stunderna som ges :-)

Hämtade Ewelyn sen har vi inte gjort så mycket, jo jag har rensat bland hennes och mina kläder som jag ska ge bort till Tessan tänkte jag imorgon. Sedan får hon göra vad hon vill med det ;-)

Jag brukar inte gilla att göra mig av med saker och dylikt, men man måste, bara ta sig i kragen och köra en rensning imellanåt. Roligare att köpa nytt sen när det väl händer =)

Jag har redan lagt snuttan. Hon var så trött och varit vaken sen strax innan två. Så det blir nog en tidig morgon :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0