Duktig tjej!

Åh jag blev verkligen rörd förut! Pappa Joel låg och vilade och Ewelyn och jag lekte i vardagsrummet. Hon ställde sig upp flera gånger utan att ta stöd av någonting och sen började hon gå, flera gånger om, åkte på rumpan, gick några steg osv...

Så våran tjejja går helt själv nu! Lite vingligt men vad gör det. Hon går :-) Och dagarna som följer nu så tror jag hon kommer bli bättre och bättre på det. Älskade tös!

Idag på dagis så sa hon "mo mo" när jag sa att hon skulle till mormor nu i helgen. Sen hade hon ropat "Anna" efter dagisfröken :) Så himla alert när det kommer till tjuttrandet :-) Så gullig när hon ska härma en hela tiden :P

Det gör mig helt varm, varje steg hon tar framåt, varje ord hon säger, varje sak som händer värmer mitt hjärta :)

Joel var snabb med kameran. Men vet inte om det blev så bra bilder för hon var bra snabb på att sticka till kameran också;-)

Imorgon ska vi vara hemma bestämde vi, dels så säger väderleksrapporten att det ska blåsa ännu mer imorgon och det räckte med utevistelsen som var idag, sedan ska hon sova hos min mamma från Lördag till Söndag för sen jobbar hon två helger i rad och hon ville så gärna ha henne.

Ja faktiskt morsan min som tjatar så inte vi som tjatar om barnvakt :-D Skönt när det är så tycker jag och hon trivs så bra där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0