Ewelyn hemma igen

Även denna gång så bjuder jag på er lite bilder som mamma och Conny när Ewelyn var där i helgen :-)
























Mammas pussgurka!

Våran tös är hemma nu. Innan vi hämtade henne så åkte vi till Ikea och skulle kolla efter en matta, men fanns ju inte dessutom var det så rörigt så köpte bara vägghyllan till Ewelyns rum och två underlakan till hennes spjälsäng.

Hon fick även två par byxor, en tröja och strumpor. Har kört utrensning i hennes garderob och det blev inte mycket kvar :-/.

Ikväll skulle jag bada henne, men det gick inte! Hon har alltid gillat att bada, men hon skulle bara INTE. Så fick köra en tvättlapps- dusch i sängen på en handduk ;-)

Har precis ätit en räkmacka som Joel slängde ihop. Smarrig kvällsmat!

Och jag är så glad. Vann jacka och byxor på Tradera till Ewelyn :-) Hoppas det passar sen bara. Det återstår att se annars får jag väl sälja det i min tur sen :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0