Framsteg

Åh det har hänt så mycket sista tiden med Ewelyn. Hon klättrar upp på stolar, sätter sig på bobby caren och står helt själv. Ingen lång stund men ändå. Förut stod hon mest i soffan och i sängen själv utan att hålla sig i med i dag har hon släppt taget även på golvet :-)

Var och lämnade min timrapport på jobbet idag och följde sen med Tessan till stan och kollade träningsbyxor, sen hem och grejade och i eftermiddag kom dom igen och då var även Albin med så det har varit full rulle på dom :-)

Jag ska strax ta en dusch.. fräscha till mig lite för imorgon ska jag till Mvc för cellprovtagning igen och sen är det matte och dagismöte så hela dagen kommer gå som på räls ;-)

Hoppas ni alla haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0