Isadora

Jag är ingen Isadora fanatiker, men sist nu när jag var nere på Kicks så fick jag tipset att använda ett rouge som är peach färgad som ska ge en mer pigg och fräsch look ;-)



Klart man gör allt för att se så pigg ut som möjligt när man för det mesta alltid känner sig trött, så jag kan starkt tipsa om detta!



Naturligtvis är det ju bra med en bra bas och jag använder alltid en fuktighets dagkräm innan jag tar på foundation, har en ifrån Vichy som jag använt några år och bara älskar!



Kan knappt bärga mig innan jag ska bli sminkad på Make Up Store! Den 19 Mars.. Längtar ;-)


Kommer tyvärr inte kunna handla på mig så mycket och har mycket nytt här hemma, men något tillskott blir det säkert i sminkväskan :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0