Jobb kväll

Det var en kul kväll på jobbet. Jobbade med en så härlig tjej som verkligen bjuder på sig själv och har humor :-) Det smittar av sig!

Känner mig inte så trött, fast jag varit uppe tidigt och så. Men är nog trött innerst inne. Har kollat Big Brother, min nya drog tror jag ;-)

Nedå. Jag mår inte dåligt om jag skulle missa ett avsnitt eller två, men på sätt och vis är det rätt skönt att slappa i soffan för jag kan ändå inte somna för tidigt.

Men ska stänga ner både dator och tv och krama kudden.

Imorgon är det Fredag och helg på ingång. Det känns lite extra mysigt på något sätt fast min kära sambo ska jobba på Lördag...

Puss och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0