Kväll!

Så vad det kväll! :)

Känslorna går verkligen upp och ner. Kan väl skylla lite på pms också kanske..? ;-)

Var hos tandläkaren förut och dom borrade ett hål, visste att jag hade 3 hål som måste fixas till, men förra gången jag var med min visdomstand så sa dom att det bara skulle vara undersökning nu, men ändå helt ok att det blev lite gjort också. Bedövningen börjar släppa nu och jag åt lite köttfärssås och pasta.

Ewelyn smaskade i sig också en stor portion till middag =)

Hon hade varit på toppenhumör på dagis och dom hade varit på bibblan och lånat böcker.

Fick hem nytt anställningsbevis idag också, tydligen ska timansställningarna vara tidbegränsade få tom 31 Augusti har jag min anställning sen skulle dom förlänga den stod det...

Nu kom Joel hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0