LEDIG DAG

IDAG har vi inga planer förutom att plocka och fixa lite här hemma. Är så grymt sugen på att förnya lite inredning här hemma, men men.. Det får vara ett sug så länge :-)

Va inne på Sjubarnsmammans blogg, mamman från Motala. Hon hade köpt så fina kuddar och ljuslyktor. Det inspirerar mig massor :-)

Jag vill sälja vårat vitrinskåp. Det är alldeles för stort och klumpigt. Egentligen skulle vi ha gjort det innan vi flyttade för det var ett elände att bära upp det hit :-)

Ska bli skönt i sommar när man får en riktig lön ;-) Men är ju ett tag kvar så...

Jag njuter verkligen av att få vara ledig idag, en hemmadag med min underbara tös. Imorgon har jag massor att göra, skola, ärende ner till f-kassan och sen jobba!! Men vet vem jag ska jobba med om hon inte blir sjuk. Goa, härliga Linda!!

Nä ska dricka upp mitt kaffe och sen ta tag i dagen... Datorn finns ju kvar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0