Mysdag med morfar!

Usch vilken morgon det var! Jag mådde inte alls bra och till råga på allt så försov vi oss. Vaknade halv nio!! Måste ha sovit väldigt djupt och Ewelyn med :-)

Joel och jag gjorde en latmask idag och käkade buffé på Thai Hoa. Mums!

Sen efter lunch kom pappa hit. Han köpte fika, semlor och en annan bakelse till mig sedan fick Ewelyn en mössa och ett par fingervantar till :)



Lika bra att hugga in på en stor bit på en gång :)



Mina snälla pappa :) Önskar ibland att han bodde lite närmare så man kunde ses oftare, han har ju trots allt 25 mil att åka. Alltid lika kul när han kommer!



Haaah. jag fick tag i kameran :-D



Inspekterar dom nya vantarna...



En nya mössa med :) Har en lila också... Så man kan variera lite =)

En trött Ewelyn sover redan, blev helt slut efter badet och allt bus med morfar.

Imorgon väntar en ny dag.. och det är FREDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0