Polarn o. pyret

En snorig liten tös är nerbäddad. Varit fullt ös här i eftermiddag med kurragömma och annat bus :-)

Imorgon är det dagis igen och jag ska ner till skolan och sen till jobbet en sväng.

Fick hem Ewelyns jacka och byxor nu och dom passade bra!

Upp till bevis ;-)



Testar byxorna



Gosunge!



Provar jackan med :-)



Måste testa hur jackan formar sig i gående position :P



Lääängst in i frysen hittade mamma några bullar... Mums!



Och jag är så attans glad. Fick hem ett brev idag att jag inte är återbetalningsskyldig. Tvåtusen kronor som skulle tillbaka till f-kassan för att dom gett mig fel under en period. Finns ju alltid hål att stoppa dom i men nu har jag bara den tråkiga restskatten kvar och den räcker gott och väl!


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0