Så fin bild :-)



Ewelyn kommer nog gå i sin pappas fotspår. Hon älskar att trycka och greja med min digitalkamera och rätt som det är, som ni ser så lyckas hon få fram ett kort :-)

Pappa Joel jobbar och Ewelyn och jag har lekt och busat. Hon underhöll sig förut med att titta på när jag duschade :-) Hela tiden så uttryckte sig med frasen "Ä däää? Ä däää? "

Det har hon börjat med sista tiden. Ska fråga precis om allt, gullungen min!

Idag hade vi tänkt att hälsa på Ewelyns lilla kusin, men ett av barnen var sjuka så det gick inte. Är så sugen på att se det lilla knytet :-) Men vi får snällt vänta :-)

Mamma ringde förut och sa att dom var på väg hem ifrån Funäsdalen dom hade haft det jättetrevligt. Någon gång, så vill även jag testa på att åka skidor nerför backen ;-) Det skulle va en syn i sig. Klumpiga jag, a la Stig Helmer 2 ;-)

Joel ringde förut och sa att han skulle måla om våran tv-bänk nån helg framöver. Att jag blir glad. Inte ofta det kommer ifrån honom när det gäller att fixa och trixa här hemma och det mesta "går inte" eller är "onödigt" :-) Ja se karlar, men ändå älskar vi dom :-)

Hoppas ni mår bra och jag vill avsluta detta inlägg med att ge en tanke till alla drabbade i Japan. Så hemskt :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0