Stan med Ewelyn

Ewelyn följer i princip alltid med mig på mina ärenden och hon är så snäll. Sällan hon klagar eller gnäller i vagnen utan hon sitter nyfiket och kollar och så kan det ju hända att hon river ner några plagg då :-)

Hälsar så glatt på alla hon möter :-)

Fint väder ute, lite ruggigt men ändå helt ok tycker jag. Ärendet vi hade var att hitta nåt fint till Ewelyns kusin. Och det gjorde vi. Inget märkvärdigt men är ju tanken som räknas :-)

Sen köpte jag lite godis till kvällen. Något vill man gärna ha och mumsa på när det är Fredag.

Bokade av min kväll idag. Eftersom jag inte fick ngt innan vi gick ner till stan. Lite ångest för har så få timmar men i höst kommer jag vara mycket mer flexibel.

Bara kämpa på så gott det går nu! Huvudsaken jag behåller mina Las-dagar.

På Söndag ska Tessan och jag på möte :-) Spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0